Jak si vytvořit Magický web?

Zajímá Vás, jak si můžete sami vytvořit stránky, které budou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu přitahovat pozornost návštěvníků i vesmíru k Vašemu zvolenému cíli a záměru?

Tady to máte, čtěte dál..

Pokud něčeho chcete dosáhnout, je potřeba si o to říct. Bez toho to nejde. A přitom není nutně potřeba to psát přímo na stránky tak, aby si to návštěvníci přečetli. I když viditelné CTA (z anglického výzva k akci) je z marketingového hlediska taky důležité.

Svět kolem nás vnímáme mnoha smysly. Zrak je jen jedním z nich. Své přání a záměr můžete přenést do webu i jiným způsobem, než že ho zobrazíte přímo stránce. A přesto takové sdělení funguje.

Můžete například jako součást designu a obrázků použít velmi jemný vzorek s motivy, které chcete přitáhnout. Znáte Ho’oponopono (Ho’oponopono anglicky na Wikipedii)? V této hawaiské technice velmi známý prvek “Lituji, odpusť mi, děkuji, miluji Tě” pro čištění záměru a energetických vazeb používám jak v grafice pro web, tak i ve zdrojových kódech HTML. Jeho funkčnost je dlouhodobě ověřena. Jen ji málokdo používá takto ve spojení s technikou.

Můžete použít i další harmonizující a energetické prvky. Rád používám například obrazec Květ života. Nebo můžete použít třeba symbolů a obrázků peněz, pokud si je chcete rychleji přitáhnout.

Květ života

Květ života

Další možnost je ladění jednotlivých stránek, podle jejich účelu, barvami základních elementů ohněvodyzemě a vzduchu. Případně je naladit do základních energií Jin nebo Jang.

Všechny tyto prvky mohou být do designu a kódu stránek zakomponovány tak, že si jich návštěvníci ani nevšimnou. A přesto i na ně působí. Stránky se jim mnohem více líbí a cítí se při jejich prohlížení uvolněně a rádi se na ně vracejí.

Samozřejmě je do obrázků můžete umístit i viditelně, pokud s obrázkem ladí i na vizuální úrovni.

Také si můžete, třeba v meditaci, vizualizovat, kudy na stránkách proudí energie a tím i návštěvníkova pozornost. Překáží jí někde nějaký prvek? Nebo proudí příliš rychle místem, na kterém naopak chcete, aby návštěvník zpomalil a věnoval mu zvýšenou pozornost? Já používám šamanský buben – moc hezky to funguje.

img00024-pozadi1

Pokud nevíte, jak na vizualizaci toku energií a chcete si to vyzkoušet, podívejte se na úvodní videa Feng Shui Academy Zuzanky Michálikové. Jejich součástí jsou účinné meditace pro rozpoznání směrů, kterými proudí energie v domě.

A co je důležité, každým zobrazením a přenosem Vašich stránek přes Internet, dochází k aktivaci Vašeho přání. Je to jako jemný šepot, který se ozývá ze všech stran. Zní z drátů, kabelů i z volného prostoru mezi anténami a satelity, kudy proudí informace o Vašem webu ze serverů k návštěvníkům. Pokaždé, když zadají do svého prohlížeče Vaši webovou adresu.

A je jedno, že obrázky a texty nejsou na stránce skoro vidět. Informace mají velikou sílu. Vezměte si jako příklad třeba homeopatii. Čím je původní informace slabší, tím více účinkuje. I kdybyste vzali do úvahy argumenty, že homeopatie je jen placebo, i tak funguje. Vždyť právě placebo je skvělý příklad síly informace. Stačí uvěřit a už to jede.

Podobné úpravy můžete provádět i v případě offline prezentací. Například vložením informací do designu plakátu. Nebo na obal knihy nebo právě vydávaného CD.

Známým a osvědčeným příkladem těchto technik jsou například takzvaná Podprahová sdělení (subliminální signály). Svého času byly hojně využívané jak v komerční reklamě, tak třeba v předvolební propagaci. A někde jsou nejspíš stále využívány i když je tato technika zakázána. Je totiž velmi účinná a diváci si jí nevšimnou, takže informace obcházejí jejich vědomí a zapisují se přímo do podvědomí.

bumerang-falconet-37-cm

Každopádně cokoli vyšlete, to se Vám vrátí. Jako bumerang. Je tedy i ve Vašem zájmu tyto techniky používat ku prospěchu svému i návštěvníků Vašich stránek.

Když tyto techniky používám já při tvorbě Magických webů, zaměřuji se na techniky čištění energie a manifestace záměru provozovatele stránek bez toho, abych jakkoli ovlivňoval návštěvníky a obcházel jejich svobodnou vůli.

Vyzkoušejte si to v praxi sami a dejte mi vědět, jak Vám to funguje.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *